بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد

مصطفی ترکی؛ طاهره رضوی کارآموز؛ امیرحسین مقدس؛ سیاوش علیرضایی

دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 74-90

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.407220.1013

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز (مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد) می‌باشد. پژوهش حاضر، از حیث هدف، کاربردی است و از لحاظ نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش 3000 نفر از شرکت های صنعتی شهرکرد می‌باشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد 219 نفر به عنوان نمونه ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب

کبری صادقی دزکی؛ عبدالقیوم آزموده راد؛ سیاوش علیرضایی

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-19

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.383330.1001

چکیده
  مصرف مسئولانه و پایدار یکی از جنبه های مهم توسعه پایدار محسوب می شود که به دستیابی رشد اقتصادی بلند مدت، سازگار با نیازهای محیط زیستی و اجتماعی بستگی دارد. در واقع میزان آگاهی مردم در موراد زیست محیطی و خود آگاهی ذهنی آنها به میزان و نوع مصرف ، مصرف کننده رابطه مستقیم دارد. هر چقدر مصرف کنندگان به مسائل زیست محیطی اهمیت بیشتری بدهند ...  بیشتر