مقاله پژوهشی( کیفی )
تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون

سید رسول حسینی؛ غلام مولا ابوبکری؛ فاطمه حکمتی نیک؛ هادی تقوی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jnamm.2024.423364.1027

چکیده
  امروزه با گسترش اقتصاد آنلاین و اینترنتی، تعداد وب‌سایت‌ها پلتفرم‌های خرید آنلاین به‌صورت چشم‌گیری افزایش داشته است و روزانه صدها هزار کاربر محصولات و خدمات موردنیاز خود را از طریق این پلتفرم‌ها خریداری می‌کنند. هدف از این پژوهش ارائه مدل شایستگی‌های مصرف‌کنندگان در خرید آنلاین با رویکرد تظریه داده بنیاد می‌باشد. این پژوهش ...  بیشتر

مقاله پژوهشی (کمی)
بررسی تاثیر کاربرد فناوری بلاک چین بر بازاریابی دیجیتال

سپیده عرب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jnamm.2024.428356.1037

چکیده
  ظهور اینترنت، دستیابی آسان و ارتباط نسبتاً مقرون به صرفه ای را بین شرکت و مشتریانش ایجاد کرده است و فرصتی را برای استفاده از فناوری اطلاعات جهت پشتیبانی از خدمات مشتری فراهم نموده است .پذیرش و کاربرد خدمات متنوع پرداخت الکترونیکی و به کارگیری آن، از مباحث مهمی است که در استفاده از فناوری های جدید مورد توجه قرارداده است.. فن‌آوری بلاک ...  بیشتر

مقاله پژوهشی (کمی)
طراحی مدلی ساختاری پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان

پیمان اکبری؛ رضا رستمی؛ کورش رفیعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jnamm.2024.429584.1045

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش، طراحی یک مدل ساختاری برای پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی بوده و از نظر ماهیت و روش، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل کارکنان (7493 نفر) شرکت‌های کوچک و متوسط استان کردستان است. با استفاده از فرمول کوکران، 365 نفر به‌عنوان نمونه به‌صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار ...  بیشتر