آ
-
آباده، محسن
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
-
آزموده راد، عبدالقیوم
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
ا
-
اکبری، پیمان
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
اکبری، پیمان
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]
ب
-
برجعلی لو، شهلا
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
پ
-
پورخسروانی، محسن
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
ح
-
حسنی، علی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
س
-
سلیمانی شیویاری، سعید
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
-
سلیمی، مونا
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
ص
-
صادقی دزکی، کبری
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
ع
-
علیرضایی، سیاوش
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
ف
-
فرامرزی، یاسر
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]
ک
-
کرهانی، مهدی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
ن
-
نظری، کامران
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
-
نظری، کامران
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]