ارزش درک شده
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]
ارزش درک شده
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
اسمارت پی ال اس
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
اقتصاد
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
اقتصاد گردشگری
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
ب
بازاریابی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
بازاریابی کلامی الکترونیک
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
بهرهوری نیروی انسانی
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
ت
تجربه جریان
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]
تحلیل مضمون
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
ج
جذب استعداد
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
ذ
ذهن آگاهی
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
س
سازمان صمت
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]
ش
شیوه های اقناعی برند
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
ص
صداقت درک شده برند
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
ک
کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
گ
گردشگری سلامت
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402]
م
مدیریت استعداد
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402]
مسئولیت اجتماعی شرکت
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]
مصرف پایدار
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
مصرف کننده
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]
ن
نیاز به شناخت
تاثیر شیوه های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402]
و
وفاداری مصرف کننده
پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402]