ا

  • ادراک مصرف کننده .فراترکیب شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]

  • اسمارت پی ال اس طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]

ب

  • بهره‌وری نیروی انسانی طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]

ت

  • تحلیل مضمون طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]

ذ

  • ذهن آگاهی شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]

س

  • سازمان صمت طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401]

م

  • مصرف پایدار شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]

  • مصرف کننده شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401]