[1] لوافان، علی. (1401). ارزیابی اثربخشی رویکرد بازاریابی و تبلیغات و ایجاد وفاداری مشتریان در صنعت گردشگری جوامع، اولین کنگره بین المللی علوم، مهندسی و فن آوری های نو، صص 1-16.
[2] افتخاریان، بهنام، (1392). بررسی نقش جشنوارههای موسیقی در توسعه گردشگری ایران، اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار، انجمن ارزیابان محیط زیست هگمتانه.
[3] شاهوردی، زینب؛ حاتمی، آرش و فرنیا، فرهاد. (1400). بررسی عوامل تاثیرگذار بازار هدف صنعت گردشگری بر روند توسعه گردشگری استان لرستان با استفاده از رویکرد تحلیل عاملی، فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، سال پنجم، شماره 83، صص 701-716.
[4] تقی زاده یزدی، محمدرضا، باقری، فاطمه، دهقان، علیرضا، عبدی، ناصر. (1393). شناسایی و اولویت بندی بازارهای هدف صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد تصمیمگیری چندشاخصة ترکیبی در محیط فازی، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 7، شماره 2، صص 381-406.
[5] ابراهیم زاده، عیسی، والشجردی فراهانی، راضیه. (1393). برنامه ریزی توسعه بازاریابی گردشگری با رویکرد تحلیلی عرضه و تقاضا مطالعه مؤدی: شهرستان محلات، دوفصلنامه پژوهشهای بوم شناسی شهری، سال چهارم، شماره هفتم، صص 29-42.
[6] Gummesson, E. (Many-to-Many Marketing. Malmo: Liber economy.2004).
[7] Mossberg, L. & Nissen- Johansen, E. (2006). Storytelling- Marknadsf ِ ring in upplevelseindustrin. Lund: Studentlitteratur.
[8] Kotler, P. & Keller, K. (2011). Marketing management. 12nd (Ed.). New Jersey: Pearson Education, Inc.
[9] زیتونلی، عبدالحمید. (1392). ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری ورزشی ایران از دیدگاه گردشگران ورزشی و ارائه الگوی تحلیلی، رساله دکتری، دانشگاه پیام نور تهران، ص 1-8.
[10] رنجبریان، بهرام؛ خزائی پول، جواد و بالوئی جام خانه، هادی. (1391). تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای گردشگری خارجی استان اصفهان با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی، مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، سال اول، ش 1، صص 12-34.
[11] Gronroos, C. (2000). Service Management and Marketing. A Customer Relationship Management Approach. Chichester: John Wiley Press.
[12] حسیبی، شهاب و شجاعی، وحید. (1397). تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی، فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، سال نهم، شماره دوم، صص 51-69.
[13] علیزاده، محمد؛ رحیمی، محمد؛ اسماعیلی، سعیده و ازهری، سونیا. (1399). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)، مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال 12، شماره 2، صص 163-176.
[14] Balan, Diana, Balaure, Virgil & Veghes, Calin(2009), Travel and Tourism Competitiveness of the world's top Tourism Destination: An exploratory assessment.
[15] نادعلی پور، زهرا. (1392). ارزیابی کیفیت مدیریت مقصد گردشگری از دیدگاه مزیت رقابتی مورد مطالعه: منطقه چابهار، فصلنامه گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، صص 1-17.
[16] Ghadiri Masum M., Mojtabaei, Souri, F., Shafiei Arabi, A., Bahrami, M. (2013). Evaluation and Prioritization of Indicators Effecting on Marketing of Rural Tourism with Marketing Mix Model 7p; Case Study: Selected Cities of Mazandaran Province. Quarterly Journal of Urban and Rural Management, No. 32, 139-152, [Persian].
[17] جاویدی زرگری، مسعود؛ اسماعیل پور، حسن و وظیفه دوست، حسین. (1400). تبیین نقش بازاریابی داستان سرایی و درگیری سفر بر تمایل و قصد رفتاری در انتخاب یک مقصد گردشگری (رویکرد پدیدار شناسی)، مجله گردشگری فرهنگ، 2 (4)، صص 55-68.
[18] Gabriel, Y. (2000). Storytelling in Organizations: fictions and fantasies. Oxford: Oxford University press.
[19] Guttentag, D.A. (2010). Virtual reality: Application and implications tourism. Tourism Management, 31(5), 637-651.
[20] Bruyn, A.D. & Lilien, G.L. (2008). A model of word of mouth influence through viral marketing. Journal of Research in Marketing, 25(3), 151-163.
[21] Sweeny, J. C. Mazzarol, T. & Soutar, G. N. (2007), Conceptualizing word of mouth activity, triggers and conditions: an exploratory study. European Journal of Marketing, 41(11/12), 1475-1494.
[22] Podoshen, J. S. (2008). The African-American consumer revisited: brand loyalty, word of mouth and the effects of the black experience. Journal of Consumer Marketing 245 (4), 211-222.
[23] محمدی بارزیلی، خدیجه و پیشگیر، حسین. (1397). ارزیابی تاثیرات تبلیغات بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی شهر سرعین)، رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری، شماره 7، جلد اول، صص 175-185.
[24] محمودی، سمیه. (1393). تأثیر تبلیغات بر جذب گردشگران داخلی مورد مطالعه: گردشگران استان اصفهان(، دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری، مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی فومن.
[25] Reichheld, F. F (2006). The Ultimate Question. Harvard Business school Press, Boston.
[26] نیشابوری، وحیدرضا؛ طاهری لاری، مسعود. (1395). تحلیل و آسیب شناسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سطح عملیاتی، کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت، صص 1-15.
[27] لوافان، علی. (1400). شناسایی و بررسی نیازها و چالشها در صنعت هتلداری، کنفرانس ملی مدیریت و صنعت هتلداری، صص 1-26.
[28] حیدری چیانه، رحیم. (1389). مبانی برنامه ریزی صنعت گردشگری، چ دوم، تهران: انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها، ص 1-3.
[29] فردآر، دیوید. (1389). مدیریت استراتژیک، ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی، چ هفدهم، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، صص 25-45.
[30] Hulusic, V. & Rizvic, S. (2013). Story Guided Virtual Environments in Education Applications. in transaction on edutainment. Berlin: Springer.
[31] یادگاری، مهدی؛ محمدی، شهریار و یارمحمدی سامانی، پیمان. (1394). الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی، تهران، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی، شماره 2۹، صص 129-148.
[32] اکبری، محسن؛ هوشمند چایجانی، میلاد و معتمد، حسن. (13۹4). برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال دهم، شماره 31- صص 41-69.
[33] Hajialiakbari F, Moosavi N. The Effect of Components of Social Media Marketing Activities Through Brand Value on Customer Responsibility in the Tourism Industry Case Study of Zanjan Province. Geographical Journal of Tourism Space, 2019; 8(32): 35-56. [In Persian].
[34] ماجدی، نوید و شایق، امیرحسین. (1400). رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در ارتقای برند مقاصد گردشگری، مدیریت بهداشت و درمان، 140، 12 (1)، صص 79-91.
[35] Baloglu, S. (2002). Dimensions of customer loyalty: separating friends from well-wishers. Cornell Hotel and Restaurant Administration, 43(1), 47-59.
[36] Ganesh, J., Arnold, M. J., & Reynolds, K. E. (2000). Understanding the customer base of service providers: Examination of the differences between switchers and stayers. Journal of Marketing, 3, 65-87.
[37] Chen, P. T., & Hu, H. H. (2010). The effect of relational benefits on perceived value in relation to customer loyalty: An empirical study in the Australian coffee outlets industry. International Journal of Hospitality Management, 29(3), 405-412.
[38] غفاری، محمد؛ کنجکاو منفرد، علیرضا و کنجکاو منفرد، امیررضا. (393). شناسایی متغیرهای مورد استفاده برای بخش بندی بازار گردشگری، اولین همایش ملی توریسم گردشگری سبز، صص 16-36.
[39] Ernest, D., & Dolnicar, S. (2018). How to avoid random market segmentation solutions. Journal of Travel Research, 57(1), 69-82.
[40] Kotlet,. P. & Keller, K. L. (2005). Marketing Management, Upper. Saddle. River,. NJ: Prentice. Hall.
[41] Leisen, B. (2001). Image segmentation: the case of a tourism destination. Journal of services marketing, 15(1), 49-66.
[42] Mackey, D. B., & Easley, R. F. (1996). International differences in product perception: a product map analysis. International Marketing Review, 13(92), 54- 62.
[43] Varmaghani M, Ahmadizad A, Kafcheh P. Implementation of the eMarketing Tools in Tourism industry (Case study: Hotels and travel Agencies in Kurdistan Province). Journal of Tourism and Development, 2017; 6(1): 45-62. [In Persian].
[44] باقری کنی، مصباح الهدی و آذر، عادل. (1384). رویکرد جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی، فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 9، شماره 2، صص 1-28.
[45] اکبری، زهرا و ابونوری، عباسعلی. (1393). طبقه بندی عوامل مؤثر بر شاخصهای اقتصادی گردشگری خارجی مطالعه موردی: کشورهای منتخب، جغرافیا و توسعه، دوره 12، شماره 34، صص 33-56.